bring it on babe

Känner mig färdigpackad och redo för en vecka på Gran Canaria just nu! :) Har bara lite småsaker som ska packas ner i nessesären, men kan jag inte göra förens imorgon ;)
Vicke och gänget åker ner till Malmö redan inatt och flyger imorgonbitti. Lite fusk, dom får ju en extra dag i solen kan man ju säga.

Min kväll kommer bli riktigt lugn, kolla lite tv med mamma, pappa och lillebror. Skulle egentligen vart lite aktiviteter ikväll som bowling eller något med kompisarna härifrån. Eller också festat med tjejerna i klassen. men nej, ska fasen festa en hel vecka så kunde gott och väl ta det lugnt nu ikväll tänkte jag :)

Nu ska jag kila från datorn och göra något vettigt :)

Vid den här tiden imorgon sitter vi på planet! ;)

haha lite rolig bild faktiskt ;)  

Puss&kram


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0