ALL I HAVE TO YOU

Började dagen med en försovning. Ge mig lov igen!
Hade rugby på idrotten och fasen vad jag saknar den, ärligt talat! ;) Söka iår med? hmm...

I eftermiddag har morfar vart här och vi har hjälpts åt att göra "Morfars soppa", såå god så ni anar inte!
Sen skulle jag lägga mig i sängen och plugga lite men det gick inte så bra så tappade upp ett varmt bad och la mig där i och pluggade istället, fasen så varmt det var ;) Så låg i max tio minuter. Har ett piss svårt prov imorgon och jag har knappt pluggat!! (ovanligt) Hej IG! Just i denna stund när jag tänker på det känns det inte alls bra! Ska nog plugga lite mer?

Måste färga håret imorogn känner jag och köpa en snygg keps tills vi åker, har ganska lätt för att bränna sönder min panna! ;)



bjuder på den här blonda bilden

Puss&kram


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0