weekend

Matchen i fredags gick väl helt okej, nästan hela matchen var jämn sen typ med fem minuter kvar gjorde dom 5-4 sen femton sekunder kvar gjorde dom slutresultatet till 6-4, ganska surt men kul match i alla fall! Plus att jag nätade 2 ;)
Igår firade vi morfars 60-årsdag (som var 8 feberuari förra året, fyller 61 om två veckor) med att åka till stan och äta, var vi sen lite annat folk som är han nära och kära :) Sen hem till morfar och spenderade kvällen där med att dricka och prata och herrarna spelade poker :) (hann också kolla innebandy där på kvällen)
Sen åkte jag och Tilli över till harrys i gårdby där det var en liten fest, trevligt det också :)
Idag har det varit jobb för hela slanten, varit sjuukt mycket folk så nu är jag helt slut i huvudet! :) Inväntar nu solsidan :)
Och ser fram emot nästa helg som kommer bli toppen! Lördag är det fest med dam och herr laget, sen på fredagen ska jag vara med en gammal vän och käka och kolla lite film typ. Sen är dilemmat att antingen fredag eller lördag är det annan fest, tjejfest, men nu vet jag inte om jag kan vara med ju:( Hade varit riktigt roligt annars! meen får se hur det blir! :)
Hoppas ni haft en bra helg för det har jag! :)
Puss&kram


Johan helge vilade lite på golvet igår, men frös nog eftersom han rullade in sig i mattan :)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0