back

har varit lite frånvarande här ett tag men nu är jag tillbaka och ska göra så gott jag kan :) Har vart lite andra grejer som har varit viktigare så det här fick ligga åt sidan helt enkelt :)
Ikväll blir det bio, ska kolla love and other drugs. Tror att den hette så :)
Igår på förmiddagen var det bestämd dejt med Manda inne i stan. Shoppade och fikade lite :) Eftersom jag inte har något bättre för mig kan jag lägga in lite bilder på vad jag köpte?


Byxorna överst och toppen kommer från gina, dock vet jag inte om jag ska behålla toppen för färgen är itne riktigt jag, skulle haft den ljusare egentligen men fanns bara stora storlekar kvar!
Byxorna nere kommer från bikbok, jätte bekväma verkligen! Har dessa godningar på mig idag. 
Kavajen kommer ifrån H&M, jätte bekväm den också! Kostade bara 199 kr :)

Puss&kram

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0