true love

Håller just nu på med en lite venisage till ljudet, (stavning). Ska välja ut lite bilder sen sätta musik till dom med toningar och sånt. Valde sommartema så nu längtar jag verkligen till sommaren! Sommarmusik och sommarbilder! huhu.
Funderar på att dra ut till hansa en runda på lunchen och köpa mig ett par skor, så trött på dom jag har nu.


Ha en bra dag :)
Puss&kram


Kommentarer♥
Postat av: jill

haha, garderob har jag tänkt på länge ;) men nu har jag valt ut en till och med :) haha... ja det ska jag göra :Dahah



sommaren 2011 blir din sista sommar i skolan :DD haha eller vad man ska säga ;) ditt sista sommarlov <3

2011-01-14 @ 10:02:07
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0