tre pinnar

vårat gäng tre poäng... Matchen gick bra idag och vinst med hela 11-5! jag gjorde 2 mål sen antingen 1 eller två assist. Domarna hängde inte med vilka som gjorde assisten så var typ inga i protokollet. Men tre poäng i alla fall! ;) Efter matchen åkte vi till Kalmar och lämnade av henne vid bussen. Hon och Charlie skulle ta bussen upp till Arlanda sen flyga därifrån imorgon bitti. (jag är inte avis!) Och självklart är det lite sorgligt att ta "farväl" för en vecka. Tilda grät typ krokodiltårar ooch mamma började lipa lite med ;) men gulligt!?
Nu är vi äntligen hemma och har just planerat lite med grabbarna grus inom festkommiten, det är fest på g! Nu ska jag gå upp och sätta mig i soffan och se om det är ngt bra på tvn :)


bild på mitt svullna öga. (gör ont!)

Sitter nu och drömmer mig bort till värmen, till det turkosa vattnet och varma vindarna! (Som Tilda får se och känna imorgon)

Detta roliga tillhör hotellet vi ska bo på ;) Ska inte bara sola och festa utan vi ska leka och ha kul i vattenlandet ;)
Dessutom så ska Pontus, morbror och hans kompisgäng dit samtidigt. Kommer inte bo i samma stad eller så men vi kommer säkert träffas något. Det kan nog bli roligt :)

Puss&kram

Kommentarer♥
Postat av: jill

kollade på bilder från la idag. tror du att jag vill åka dit? JAAAAAAA NUUU ! :D

2011-01-10 @ 18:26:41
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0