rensning

Blev en rensning i gaderoben nyss, det börjar likna en gaderob nu iaf... Jag har inte haft ngn orning där alls. Fick ihop en hel ikea-bag med grejer som jag inte använder och endel jag inte kan ha längre.
Fick nyss sms av Tilda och har pratat lite i telefon med henne nu ikväll, hade fint väder och jätte stora vågor i havet! mmmm. Fick även ett mms där hon såg ut som en kräfta på rumpa och lår ;) Men det är så det ska vara ju!
Nu ska jag krypa till kojs och kolla lite tv och sova. See you later.
Puss&kram

Kommentarer♥
Postat av: jill

vill du hjälpa mej att städa? :D haha , jag kan inte sova är helt jävla hyper och klockan ringer om 4 timmar. känns ju helt okej. :D du får hälsa tilda nästa gång du pratar med henne :D haha jag glömde städa mitt rum ikväll förresten. kollade flygbiljetter och hotell :D hahahaahhaahahahahahahahaahhahaha



oh yeeh i am hyper!

2011-01-12 @ 02:09:06
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0