NYÅRSAFTON

Ja gott nytt år på er!
Hoppas ni hade en lika bra nyårsafton med en bra fest som jag hade!
Jag är helt klart nöjd med festen, galet mycket folk och fina raketer ;) dock finns det delar av kvällen som jag bara vill glömma!!! annars var kvällen riktigt lyckad!
Vi började med fin trerätters hemma hos Millan och Manda med goda drinkar <3
förrätt: thaisoppa med vitlöksbröd
huvudrätt: klyftpotatis, fläskytterfilé med rödvinssås, bearnie och sallad
efterrätt: panacotta med exotiska frukter
tyvärr har jag inga bilder men ska snatta några av Jill eller Tilda!

Efter maten och allt drog vi till felle där dom var ett gäng tjejer och förfestade. Efter det drog vi vidare till lokalen och söööööp!

Sen har jag bestämt mig för lite nyårslöften, men dom håller jag för mig själv! he-he-he.
fast en är att jag kanske ska bli lite bättre på att uppdatera här eller lägga ner. hmmm


bilder från nyår 09-10

pussss&kram

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0