monday

jahaja. måndag igen! Veckorna bara springer iväg, likaså helgerna tyvärr!
Chill dag i skolan, bokade in två körlektioner idag också, lite skraj för att köra med någon annan faktiskt, inte mamma eller pappa som sitter brevid nu ju ;) Men är någon vecka kvar tills dess så ska nog vänja mig vid tanken ;) Sen köra runt i stan, höhö, inte kul! Men idag blev jag verkligen påmind om att det är liksom bara fyra månader  kvar tills jag är 18! (dock är det ju några i klassen som redan börjar bli de nu!)
Menmen, somnade gott på soffan när jag kom hem i efetrmiddag och vaknade sisådär 10 minuter innan träningen började, sugen på att träna då ju, nee. 
Sen just nu har jag precis klickat hem lite kläder som jag visar senare i veckan när dom kommer! höhöh :D spännande, jag vet! :D eller jag väntar spänt på dom iaf! ;)
Nu ska jag hoppa i kojs!
Puss&kram

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0