matchdag

Kvällen igår tillbringade vi ju som sagt hos John, trevligt och mysigt. Vi var tretton stycken som var där och spelade lite spel och roade oss lite. Det blir det fler gånger!
Nu är det dags för att ladda om till match, möter Kraftstaden borta om några timmar så sitter här och väntar på att vi ska åka nu typ :) Dags att plocka hem tre poäng idag!

åh när jag vaknade hade jag jätte ont i ögat, ingen aning om vad jag gjort. Trodde jag typ slått i ögat i nattduksbordet eller ngt inatt. Men icke, är typ en vagel som är på väg eller något? Svullet öga har jag iaf :( ajaj.

Men ha en bra dag :)
Puss&kram

hittade bild på när min fot itne var så rolig... uh


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0