It's like a dream, no end and no beginning

Tillbringar hela helgen i Tildas lägenhet. Igår kväll var Millan och Manda här och vi kollade lite film och åt lite gott ;) Sen någon gång innan midnatt kom det några till, John, Robin, Andreas och Marcus. Samtliga åkte hem samtidigt och ganska sent och jag blev själv. Och inte nog med det så skrämde dom ju upp mig innan dom drog. Så inatt sov jag på soffan med tvn på hela natten. Istället för att sova i Tilda och Challes stora sköna säng... lite sur på killarna!
Idag har jag jobbat och nu är Jill här :D Vi är inne på tredje filmen nu (y) Hon ska sova här inatt så vi lär nog hinna se några filmer :) Imorgon ska jag döma innebandy, nja inte så roligt va?
Men nu ska vi softa vidare ;)
puss&kram
såhär mysigt var det igår :) plus lite kyssar!


ikväll med min fina vän <3

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0