It's like a dream, no end and no beginning

Uppe med tuppen idag :) Dock sitter jag på lektionen nu men har ingen lärare idag, så kunde tagit sovmorgon. Men i morse hade mamma gjort en god smoothie med jordgubbar och banan, muums.
Har en lång dag som väntar men den ska jag nog klara!
Igår var jag ganska nöjd över mig själv som fixade så mkt med skolan. Missade bussen och försov mig lite igår så stannade hemma och gjorde engelskauppgiften som skulle vara inlämmnad igår. Sen hade vi arl-prov, hade inte pluggat ngt men hoppas det gick ganska bra iaf ;) Sen innan lovet hade jag trafikkunskapsprov, men istället åkte jag ju till Ullared den dagen. Så helt oförberett igår fick jag göra provet. Men fick VG och var 1 poäng ifrån MVG, ganska nöjd tjej!
Nu ska jag snart dra från sunkiga tullen bort till ärade Lars Kagg!
Puss&kram


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0