In the midnight hour I can feel your power

seg och lååång dag i skolan verkligen. Likaså imorgon, tycker det borde vara förbjudet att gå i skolan till fyra på en fredag. Egentligen slutar vi tjugo i fem (ännu värre), men läraren var snäll och flyttade fram lektionen lite :) helt okej!
Vart träning nu ikväll, trots att jag fortfarande är förkyld och en hals som låter som en man. Men var sugen på att träna så var ingen tvekan ;)
Nu är snart helgen här och den kommer innehålla massa mysiga kvällar. Umgås med vänner och kolla lite film och ta det lugnt. Helt okej det också!
Nu ska jag krypa till kojs, ha det bra!



bilder från kalaset igår. Eller ja, mötet ;)

Puss&kram


Kommentarer♥
Postat av: jill

zettis, :D jag vet hur man gör så att hjärtat hamnar där utan att du behöver lägga in det :DDD och jag är nästan färdig med mitt rum :DDD

2011-01-13 @ 23:21:02
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0