godmorgon!

Har två timmar hål nu, mer än det för typ 40 minuter har ju redan gått...
Så nu ska jag ta tag i det och köpa mig nya skor, skulle ju gjort det förra veckan men hade ingen tid för det. I eftermiddag ska vi dansa bugg med en bygg klass. Inte något vidare kul tycker jag inte, hade vart roligare med bara klassen eller ngt.
Men nu ska jag kila till bussen. Och idag flyger Tilda och Challe hem från Kap Verde, fast dom kommer inte "hem" fören imorogn förmiddag/eftermiddag. Men jag har vart snäll och fyllt på kylen åt dom med lite gott, sen köpt en stor skål med godis. Hoppas dom gillar det ;) + en god melon! hehe var lite sugen på att äta upp den själv men neee. Ska dit efterskolan och städa lite efter mig/oss som varit där i helgen. Sen ska jag nog sova där inatt själv, lite läskigt faktiskt ;)
Ha en fin dag!
Puss&kram


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0