foton

vilken seg dag i skolan... fast endån helt okej för hade föreläsning på mediekommunikationen, dagens bästa! (att den var på den lektionen) Föreläsningen handlade om sex och grejer, ganska roligt ändå, hon som föreläste var rolig och skämtsam. Så tiden gick fort.
Nu sitter jag och skickar efter massa kort. Mamma har skickat detta på mig ett antal gånger och nu tog jag tag i det. Kan faktiskt vara roligt att ha riktiga foton så har man dom ju itne bara på datorn :)
Kvällen blir jätte lugn, känner mig väldigt trött så ska snart lägga mig på soffan och ligga kvar där ;)
Ha en trevlig kväll
Puss&kram

OCH BARA FÖR JAG ÖPPNADE DET HÄR SÅ SLUTADE UPPLADDNINGEN!
orkar inte börja om...så nu blir det inga bilder, attan!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0