födelsedag

god efftermiddag på er!
sitetr i skolan nu och laddar upp inför derbymatchen ikväll. Laddar upp med massa enegri (godis)! Känns serisöst ju. Kommer nog bli en kul match men frågan är om vi vinner. Spelar vi likadant som vi gjorde sist mot dom så kan det gå bra. Men spelar vi som vi gjorde senaste matchen åker vi på storstryk!
Förresten provet idag gick ganska bra tycker jag, var itne så svårt iaf ;)

Ikväll är det också födelsedagsfirande för storebror som fyller 19 år idag! känner mig elak, har inte köpt ngn present till honom! :S fast minns inte att jag fick ngt från han när jag fyllde år?

Heheh sen en grej till, Tilda och jag har tyyyyp kommit på en utklädnad som vi ska vara men mamma har börjat envisa lite om att vi ska vara bananer i pyjamas, finns sån dräkt att beställa. Men bara att den kostar ju skojrtan, och för ett tillfälle är det för mycket pengar tycker vi ;) även om vi tycker att det skulle vara hur roligt som helst ;)


Puss&kram

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0