En bild säger mer än tusen ord

haha, rensade just ur en gammal låda sen jag var liten. Eller ja, sisådär 5 år tillbaka. Hittade bland annat en gammal dagbok som jag läste igenom. Det var på den tiden jag var tillsammans med Philip ;) Haha, hur kul är det inte att man sparar gammla dagböcker?



"hyreskontrakt"

Haha ibland vill man vara liten igen. Kommer ihåg när vi var i skolan och sprang upp i "stora" skogen och pussades. Vi var som ett lite gäng jag, Fille, Natta, Tom, Frida och Simon ;) busigt.

Pusss&kram


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

sv: fan vad duktigt av dej att läsa allt. haha :D



jag kommer ihåg när ni var tillsammans ;) hehhe.

vi ses på söndag :D<3

2011-01-07 @ 19:38:10
Postat av: SOFIA

Hoppas du har en kanon Fredag!

Ps- gillar du hårprodukter så missa inte tävlingen som är igång.

Länk --> http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment Om inte så ber jag om ursäkt. Annars kan du även läsa om min sjukdomshistoria som du hittar i kategorin om det intresserar. KRAM

2011-01-07 @ 22:23:29
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, awiii :* de va tider det :D saknar dig zettan!

2011-01-08 @ 15:33:58
Postat av: Anonym

hehe ja, kommer du ihåg vår filmkväll med grabbarna Frida? :D jag hade bara skrivit tre rader om den kvällen ;) Pussss :*

2011-01-09 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0