äntligen helg

hade vennisage på ljudet idag, ganska kul men han glömde cider och salta pinnar. Men vad gör det när vi får tårta nästa vecka istället? ;)
Nu är det bara 1½ timma kvar tills vi börjar näste lektion, och har dessutom redan haft rast 1 timma. Och självklart kommer jag att få sitta hela nästa lektion trots att jag är klar (för min lärare är sån), och börja på något nytt gör jag nog inte för byter grupp nästa vecka! :) Ikväll får vi väl se vad som händer, men någonting blir det väl iaf :)
ha en bra dag!
Puss&kram

(det kan inte vara roligt att läsa min blogg! fruktansvärt tråkig känner jag själv, men kul att ha någonstans att skriva bara känner jag ;)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0