välkommen sportlov!

Tog en lång sovmorgon med tanke på att jag nu har LOV! Började inte fören  20 över tolv idag och hade en lektion, och eftersom bussarna går så himla ofta härifrån så ville jag inte åka in vid åtta.
Men tycker jag har gjort lite bra saker istället för att bara lata mig. Började med att dammsuga, plocka och laga mat, sen drog jag mig ut på en promenad på allvaret. heh ah, jag bor på allvaret ;) Men det var jätte mycket isar som var släta, stora och fina ;) Ska tipsa lillebror när han kommer hem :)
(tycker jag har varit väldigt aktiv idag!)

Håller på med ett litet projekt nu, har nämnligen en ny gaderob så flyttar kläderna över i den nu. Dock har jag inga skjutdörrar än så öppen gaderob för tillfället ;) Men kommer hem lite fler korgar och lådor i eftermiddag så jag kan fortsätta då. Men jättenöjd med den än sålänge, liiiite större än den jag hade innan ;) Kommer bli bättre ordning i den här med tanke på att den är mer funktionell med utdragbara lådor.

Ikväll blir det match och därefter blir det spelkväll med gänget härifrån, såå kul ;)
Imorgon blir det en lugn dag och troligtvis fest på kvällen. Lovet börjar galant!

Puss&kram


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0