spring feelings today

Haft en toppen-helg verkligen!
I fredags började vi hos Malin med förfest massa tjejer, sen drog vi vidare ut till Norrliden. Det var kul där också :)
Sen ska jag inte säga så mycket mer om den kvällen, minnet har svikit mig lite :)
Lördagskvällen var helt okej, kommer komma bilder sen antar jag :) Hheh men Tilda och jag var bananer i pyjamas ;)
Nu istället för att sova klockan tio över två en söndagsnatt så har jag klickat hem tre klänningar från Nelly, Den rosa sommriga beställde jag mest för att den var söt och kan vara passande om en månad när vi är i värmen igen :) Den svarta ångrar jag lite nu att jag beställde men får se vad jag tycker om den när jag får hem den! Den var fin i alla fall.
Den sista är ganska enkel men söt tycker jag, den åker med till Spanien den med, helt klart! :) Dum som jag var så blev det två fraktavgifter eftersom att jag beställde den sista när jag redan skickat iväg dom första två. Typ 1100 kronor fattigare, men hoppas det är värt de!

Dusty Floral Zip Dress SEK 249, Iska - NELLY.COM Flower Shoulder Dress SEK 299, Angeleye - NELLY.COM Halston Dress SEK 349, Three Little Words - NELLY.COM
Puss&kram

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0