torsdag

Igår var det endast salsa som stod på schemat, fyfan vilken tråkig dans! ;)
Åkte hem till tilda vid tio igår för då var dansen slut sen somnade jag hemma hos henne någon timma sen bussen hem och sov typ hela dagen, ändå var det ingen ansträngande dag?! :) Men somnade ganska lätt sen iaf :)
Idag har det varit yttligare en chill dag i skolan, ska snart dra hem. och hemma väntar kroppisar :*
Mamma och Pappa drog upp till Jokmok idag på morgonen, ska upp till ishotellet och lite. Imorgon blir det troligtvis fest, har så gott som bestämt mig nu men faktiskt inte jätte sugen, men hoppas jag blir det imorgon! ;) Kommer nog bli en grym kväll.
Återigen fest på lördag, då är det innebandyfest som gäller. Där blir det en heldag, hoppas inte jag är så bakis så jag kan festa på lördag med.
Helgen kommer nog inte bli så mkt uppdatering ;)
Ha en trevlig helg då! :)
Puss&kram


Kommentarer♥
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

vad blir du mest av allt glad av som du finner i denna värld ? ;);) KrAmSISaR <3

2011-02-04 @ 15:10:48
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- najs ju !

2011-02-05 @ 03:27:34
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0