sportlov

Kan inte säga annat än att mitt sportlov har börjat helt okej, fortsätt så! Umgåts med mina fina vänner och haft trevligt :)
Ska försöka kortfatta min vecka lite fint
Fredag: Då var det ju match och sedan spelkväll med fina vänner hos Mr Björk
Lördag: Fest hos Malin, därefter vidare till John och kollade skräckis
Söndag: Sov typ bort hela dagen, sen hem till John på kvällen och kolla Solsidan och skräckis
Måndag: Åkte ett gäng till isen och åkte skrillor (inte jag) och grillade korv :) På kvällen blev det träning, sen fest i bygdegårde, spårade ur men vi hade kul iaf :)
Tisdag: Sov bort halva dagen, på kvällen var det lite kalas hos grannarna :)

Och dagen idag blir helt okej den med, ska jobba mellan 15-18 sen in till stan och äta och kolla bio :) och därefter får vi se vad som händer, höhö ;)
Hade inte suttit fel med ett sommarlov nu tycker jag :)


Puss&kram

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0