mys-sportlov

Hade en jätte mysig kväll igår med mina bästa vänner. Först var vi på resturangen Italia och åt, vi åt en slags köttbufé kan man väl säga, hur gott som helst ;) sen så kollade vi bio, min låsatsfru och jag hette den. Rolig och bra film! :) Därefter när klockan var midnatt åkte vi och kollade film hos Klinth.
Första dagen idag jag steg upp innan halv tio sen förra torsdagen. Dock masade jag mig inte upp ur sängen fören klockan var tjugo i men vaknade innan :) Hade körlektion vid elva så det var bara ta sig i kragen och stiga upp :)
Ikväll är det träning sedan blir det filmkväll med Jillan. Möte klockan nio imorgon bitti, huu.
 
Jill håller på med massa fula bilder på mig så här har vi en hämnd!!! (dock itne lika grov) Bläddrade bak några år i hennes bdb men hitatde inga, bara massa söta bilder! den råttan!
En annan såg ju ut som stryk när man var liten, sjukt ful!



Puss&kram

Kommentarer♥
Postat av: jill

fan vad fina bilder :D när är den sista tagen :D haha känns ju bra attt man inte vet när folk tar kort ;D

2011-02-25 @ 15:22:55
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0