like a child

känner att jag varit väldigt duktig idag, städat hela mitt rum så nu är det fräscht och snyggt! :) Och bland det bästa är ju att det inte ligger några kläder alls på golvet och att jag ska krypa ner i en säng med nya sängkläder i ikväll.
En hyffsat bra dag annars faktiskt, blev en frukost på Ekelunds med Jill imorse, hade ju sovmorgon. Sen har jag bara haft idrott och svenska idag, och idrotten var bästa på länge! Körde tjuven om natten och det var det bästa man visste på idrotten i gårdbyskolan! Hehe så det var kuuuul! :D
Fick också veta lite arl betyg idag. Och håll i hatten nu, fick mvg på första provet! Inte speciellt vanligt för mig om man säger så ;)
Men ha en trevlig kväll!
Puss&kram
snart pyser vi knäppskallar!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0