14 februari

eftersom jag vart hemma och gjort absolut ingenting så kunde jag ju ha pluggat till provet på onsdag, så slipper jag sitta hela dagen/kvällen imorgon. Men har jag gjort det då? Nej! inte haft en tanke på den det där j*vla provet idag! Så typ sitta och plugga in femtio sidor imorgon låter ju kul!!!

Hehe sen har jag faktiskt varit huttig idag och gick upp till träningen! deni. Så är det något lustigt med mina lungor eller något? Såfort jag vänder överkroppen i sidled så pyser det eller låter lustigt i halsen? Alltså typ som lungorna kläms ihop? aja, hela jag är ju lite lustig. Nu ska jag krypa till kojs, godnatt!
Puss&kram


dagarna vi minns... eller?


Kommentarer♥
Postat av: jill

haha försök du hålla dej undan ;) men jag kommer snart ta en mycket fin bild på dej när du är helt oförbered :D<3

2011-02-15 @ 11:55:03
URL: http://jillthuresson.blogg.se/
Postat av: tilli

haha åh dom här bilderna vill jag ha! gud va härlig!

2011-02-18 @ 10:22:50
Postat av: lizette

visst tilli ;)

2011-02-18 @ 14:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0