sjukan

eftersom min fot gör fruktansvärt ont och är stor och blå så åkte pappa och jag in till akuten för att kolla upp den... Fick först komma in sen sitta och vänta ett bra tag innan vi fick komma upp på röntgen, sedan vänta ett tag till för att få svar på om det var ngn skelettskada... Men som tur var så var det inte de, wihuuuu :D Hade inte velat ha gips nu!
Men iaf mitt under allt när vi satt där inne så skriver Tilda att Anders vår morbror kanske också kom in för han hade blivit sparkad i magen av en ko.. Så medans vi satt där och väntade så kommer Anders in. Han lär nog få stanna där ett par timmar till, hoppas bara allt går bra och det inte är något allvarligt!
Det här var min kväll, nu ska jag hoppa vidare till mitt rum och krypa ner och kolla på Idol tänkte jag.
Ha en fortsatt bra vecka då! :)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0