RUGBY

Rugbyuttagningen igår för Kagg!
efter det så var det fest för alla sökande och tränare. Började inne i stan men sen åkte vi över till Öland och spenderade kvällen i Ladan. Var kul med mycket dans och lekar. Om man inte hade gjort bra ifrån sig på matchen så kunde man alltid (suga) supa sig in i lagets sa tränarna. Det säger väl lite om hur killtränarna var den här kvällen...?
Men iaf var det en bra kväll! Idag har jag ont i rygg armar och nacke så det bara sjunger om det. Vet inte om det beror på mycket dans eller om det är sen matchen igår :) ont gör det iaf.
Imorgon vid tjugo i tio får vi veta om vi kommit med i laget eller inte.
Ciao!

PS. klippte mig i tisdags och kan någon fråga mig vad det är för fel på mig? Fick ngn impuls i måndags att jag ville ha kort sen gjorde jag det bara. Jag som skulle spara till långt hår! Då är det bra att klippa bort 10cm va? PUCKO LIZETTE! DS.

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0