ledsen tjej

kan väl inte säga annat än att jag har sån j*vla otur!? Seriepremiär i helgen och nu när rugbyn är så sjukt rolig har jag stukat foten eller något? ngn kom iaf över min fot så ngt konstigt hände. Samma fot som har vart svullen i veckan, inte längre lite svullen utan nu mer som en tennisboll (med lite överdrigt kanske). Hoppas komma igång så fort som möjligt för jag vill inte missa allt nu ju!!
Idag KPT dag, inte lite gutt! I slutet av veckan flyttar det in nya grannar i vårt andra hus, så skulle "jobbat" lite där inne med att städa och lite. Men tror itne jag kan det, kan ju knappt gå.. Men extra pengar tackar man ju inte nej till!? ;)
Ha en bra dag!  

Kommentarer♥
Postat av: jill

vilka ska flytta in där? :D

2010-09-27 @ 12:00:09
URL: http://jillthuresson.blogg.se/
Postat av: jill

oh yes , det vet jag,, :D

2010-09-27 @ 16:36:22
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0