haltar vidare

tar mig fram sakta men säkert minsann :)
Dock känner jag mig som en gammal tant eller en handikappad invalid. Den sträckan som tidigare har tagit typ 10 sekunder tar nu typ två minuter för mig. Går som en kratta.
Riktig träning på några veckor kan jag typ glömma likaså matcher... (men kommer bli grym på sälen) Det låter inte så speciellt roligt och är inte roligt heller! Har en riktig bullfot och ben, är liksom svullen upp på benet också? och en fin lila fot har jag med.. Tycker faktiskt synd om mig själv!
Aja, ikväll ska jag iaf köpa mig ett par nya inneskor till innebandyn samt en ny klubba. Ska bli gutt, sen blir det en kväll fri från träning och allt. Riktigt skönt! :)

tycker Linnea ska komma hem och göra skolan lite rolig! <3


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0