GLAD tjej

yees! Då kom man med i rugbylaget 2010! Hur gutt är inte det? ;)
Känns som vi kommer bli ett härligt gäng redan nu faktiskt. Och de hoppas jag för vi kommer spenderar typ all vår fritif tillsammans i typ två månader framöver från och med imorgon ;) Imorgon drar träningen igång på allvar! Kommer ha ett härligt schema två månader framöver nu (y) wieee. 
Efter skolan drog jag till team sportia och inhandlade mig lite riktiga knäskydd och ett tandskydd.  Peppa morgondagens träning nu då ;) Är fan pirrig i hela kroppen bara jag tänker på ordet rugby!
Mitt schema de kommade två månaderna
Måndag: Innebandyträning
Tisdag: Rugbyträning
Onsdag: Rugbyträning
Tosdag: Innebandyträning & Rugbyträning
Fredag: Ledigt
Lördag:Rugbyträning
Söndag: Rugbyträning
Plus lite matcher och plugg här emellan.  he-he vi får väl se hur detta går ;)
pussss o hej

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0