22 september

snart helg igen, skönt va? :)
min helg kommer att bestå av 20-års kalas för mr Björk på fredag. På lördag hoppar jag rugbyträningen för att spela träningstunering mot Borgholm och Fibk. Kanske blir lite festligheter på lördagen med, det får vi se :) Söndag blir det det träning och chilldag.
Nu snart ska jag in till stan och träna ett rugbypass. Inte tränat nu på två dagar för min fot är svullen? Det lustiga är att jag vet inte vad jag har gjort? varken stukat eller fått en smäll? en sak vet jag och det är att det gör lite ont. Så tänkte vila och se om svullnaden gick ner, men icke, den har bara blivit värre känns det som? :S
Vila hjälpte ju inte så då kan jag lika gärna träna idag..
Ha det bra "allesammans" ;)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0