weekend

vet inte om jag är sjuk alltså? Något fel är det för jag blev sugen på pannkakor bara sådär nyss!? aldrig hänt innan, pannkakor liksom!? :S Heheh men gjorde mig iaf tre pannkisar med lite sylt och smör :* Dom godaste jag någonsin ätit tror jag? :P (aldrig varit så förtjust i pannkakor)
Btw, nu är min outfit klar inför helgen, köpte lite snören och strumpor idag.
Blev en lite tidigare hemfärd idag också... Känner att jag nog måste börja ta skolan på allvar snart igen. Åka hem vid tjugo över elva är inte så bra typ. aja, skönt att vara hemma iaf, ska lägga mig på soffan och kolla tv eller ngt, lär inte röra mig ur fläcken fören jag ska gå till min säng senare ikväll.
Ciao!

något bland de fulaste jag har sett ärligt talat!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0