torsdag

måste först och främst berömma mig själv att jag klarade av att vara i skolan hela dagen igår, plus att jag var på varje lektion från början till slut. Har vart lite dålig på de nu ett tag.
Var en lång dag igår, stannade kvar i skolan till typ halv åtta igår kväll. Hade lite mtys och chill med rugby laget på Kåren igår. Käkade bland annat gott och kollade rugbyfilmen sen 09. Sen efter det drog vi ut till Barkestorp för att göra ett träningspass. Tycker inte om den träningen jag får göra nu alls! usch. Men hoppas att jag snart ska vara iggång, någon vecka eller så...
Ikväll blir et ett pass på wellnes sen efetr det ska vi tåga bort till Stagg som har köning, lång dag idag också. Längtar bara tills jag ska få sova och ta det lugnt en endaste dag!
Hej svejs :)

GRATTIS LINNEA SOM FYLLER 17 IDAG! <3 :D

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0