Stagg suger!

igår var det köning! Fan vad stagg blev ägda ;)
Vi satt inne hela kvällen och körde lite lekar och hade riktigt roligt. Och varmt och skönt! ;)
Var hemma strax inna halv tre eller något inatt, så ganska troligt att jag låg kvar i sängen idag, skulle behövt åka in och redigerat ett ljud med nee, inte när man ska göra bara det och går inga bussar hit. Så nu har jag HÖSTLOV! :D (som inte kommer vara så chill)
Ikväll är det match mot Färjestaden, var tänkt att jag skulle spelat några byten och känna på det ikväll, men nu har jag blivit förkyld och ont i hasen :( skägg!  Så vi får se om det blir några byten eller om jag får vänta en vecka till.
Nu ska jag gå upp och lägga mig i soffan med en kopp honungsvatten och ngt bra på tv.
puss hej :)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0