only the strongest will survive

godmorgon typ.
Gårdagen var rolig men jävligt kall, var typ ute i elva timmar igår, gjorde massa lekar och sånt? 
Sen fick vi komma in och börja festa och byta om till våra "snygga" outfits". Hahah måste säga att killarna var riktigt söta i deras dräkter. Alla hade verkligen gått in för det! :)
Blev inte riktigt så lång kväll som det skulle varit. Sov hos Tilda inatt istället, var hemma vid fyra tiden. Tycker det är skänast att sova hemma, och där hade vi inte sovit ngt typ iaf, sen upp tidigt idag och städa och greja. njaa. Blev en längre sovmorgon istället :) Men skönt var väl de. Just nu sitter jag och myser i träningsoverallerna som vi fick igår. Så mjuka och härliga. Känner mig dock inte så fräsch, tvättade inte bort sminket igår ens.
Nu ska jag chilla vidare och sen hoppas jag att få åka hem snart. Lägga mig i den nya badkaret som kom hem häromdagen, gutt eller? :)
..."I´m the lady from KAGG, I wont´t do it with a Stagg!"...
mycket ramsor och sång igår

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0