T-I-S-D-A-G

vilket väder! jag som vill ha sommar och sol! Fryser 24/7 nu förtiden. brrr
Vilken chill dag jag haft! Först en lite sovmorgon sen var det idrott, jag och Becca höll i lektionen och det blev innebandy. Och tydligen gick det bra för vi fick MVG! bra tjejer! Nåste bara nämna att jag fick ett klart vg  på min muntliga engelska redovining igår med! Börja bli en duktig skoltjej nu ;) Hoppas det håller i sig till nästa onsdag och tisdagen efter det!
aja efter idrotten skulle vi ha ARL, men inställd! kunde han bara ha sagt det en halv timma tidigare hade jag kunnat åka hem med halv ett bussen! men icke. Sket i trafikkunskapen iaf. Jag, Becca och Malin drog till stan och fikade istället.
Sen hem, tappa upp ett bad och kolla film. Go dag va? :D
puss hej


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0