RUGBY 2010

ja, den efterlängtade rugbymatchen var igår och den var grym! :D
Fick inte spela så mkt men glad iaf ;) ngt som var lite pinsamt var att när jag fick göra mitt första byte var jag inne i 2 sekunder sen fick jag utvisning... ajaj.
Men vi tjejerna förlorade med 3-5. Snackats så mycket om att stagg ägde och var grymma iår men ärligt talat var vi lika bra som dom, vi hade bara oturen att inte få lika många mål.
Kaggs killar tog hem en buckla till Kagg, vinst med 10-8, härligt!
Så igår kväll/natt har vi firat som bara den. Ett härligt gäng och en härlig fest, det var grymt :)
Vill inte att rugbyn ska vara slut nu, vi har haft så kul och det känns som den precis har börjat!
Idag har jag lite ångest och så, kommer på mer och mer saker hela tiden typ, he-he.
 Var hemma vid fyra eller ngt, blev hämtad av pappa som hittade mig däckad utan för pressbyrån i regnet... mer behöver jag inte säga...
Ska ta och klä på mig lite kläder och gå tillbaka till soffan där jag har bott idag.
hejsvejs :)



Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0