jag är enäggstvilling!

just precis! haha fan vad kul :D
Tilda och jag är enäggstvillingar! Vi har aldrig troo att vi varit det, även att vi tänker samma saker och så ibland men aldrig trott de :D
Kom hem och satte mig vi bordet och käkade, där låg ett brev i högen
"till målsmann för tvillingara Nilsson Byman"
heh jag slet upp de direkt när jag såg att det var från karolinska :D
sannolikheten var mer än 99% att vvi var enäggstvillingar! hah började skratta och ringde upp tilda på direkten. Hon började skratta lika mycket hon :D
Hahah men ärligt det är fan kul :D

Kommentarer♥
Postat av: jill

jag har alltid saagt att ni har vart enäggstvillingar :D hahaaaa :DDD

2010-11-25 @ 21:13:04
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0