går in på vecka 45!

igår var vi ute och åt med rugbylaget, blev italia, mums så gott! :) Efter det begav vi oss hem till Sköld, vilket hus!!!  Där kollade vi 08-matchen och lite. Sen begav jag mig över till Gårdby, 18-årsfest, jag var spiknykter! Sen hem och sova med mina vovvar. Skulle in till stan egentligen och tränat intåg idag men så blev det inte... Annars har jag bara jobbat idag :) hehe och imorgon är de jobb istället för skola. Jag och Tilda hade skrivit att vi hade KPT-dag så satte upp oss på jobb istället. Men så hade vi inte KPT-dag :PpP... skb. Så jobb imroogn ist, men det är bara gutt ;)
OCH PÅ TORSDAG ÄR DET RUGBY-MATCH! Det är sjukt att vi går in på den här veckan nu! ahhhhh :D
Nu ska jag nog ta mig ett varmt bad och mjuka upp min kropp nu. (Sjukgymnasten rekomenderade varma duschar och bad nu i veckan) så tjingeling

(Snart kommer mamma och pappa hem efter en weekend i Göteborg. Hoppas att jag får ngt fint! )


lizette&matilda ♥


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0