update

Bloggen uppdaterar inte sig själv precis J Tar en snabb genomgång på dagarna som varit…

Fredag: var hemma vfrån skolan, hade väl inte en så bra anledning men ville inte visa mig iaf ;) Kajsa var också hemma från skolan så vi gick ut på en långpromenad ;) lite över milen, (kändes som 8 minst) Gick upp på alvaret, kollade fiskarna i dammen sen kom farmor och farfar och skulle hämta dopvatten i vatten källaren där uppe. Juste Valborg var det också, befann oss hos Björk sen ett litet tag i Norra Möckleby men drog oss tillbaka sen :*

Lördag
: jobbadag, och på kvällen kom gänget från Falkenberg. Blev att mysa med små tjejerna och lite.

Söndag:
Barndop för lilla Frida, en trevlig dag och rolig

Måndag
: Skolan började igen men riktigt chill dag, klar med framkallningen i mörkrummet nu, really nice ;)

Tisdag:
nationella prov i engelska. Igår fick jag veta att jag skulle få vara på resurs (hjälp alltså)  Hade inte anmält mig dit (för tyckte inte jag behövde de) men det var väl bra att man fick vara där, fick typ mycket förklaringar och så och lite mer tid på sig. Ganska gutt

Hehe måste säga att jag fick verkligen tänka efter på vad jag hade gjort i  helgen, tror jag börjar få Alzheimers eller något..


Kommentarer♥
Postat av: linneis

älskar bilder&er (L)

2010-05-05 @ 15:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0