torsdag

Jaha då var det torsdag, veckorna bara springer iväg och snart är sommaren här.
Vaknade idag vid halv sex att jag fortfarande låg kvar på soffan uppe i tv-rummet sen igår, hade kläder och allt på och en filt. Pappa hade tydligen väckt mig när dom gick och la sig men jag hade inte gått ner iaf, I don’t remember. Men somande om sen iaf så jag försov mig (y) Fick göra mig iordning på en kvart, so I don’t feel fresh today. Men ganska seg dag förövrigt trots att vi slutade vid två. Behövde inte gå på ljudet idag, blir en hemuppgift, men ganska gutt ju. Kvällen blir lugn,sova tidigt för  imorgon väntar en hejdundrande dag. Blir återträff/fest med Spanienligan. Ska käka lite tacos, festa och kolla bilderna sen Spanien ;) och ha riktigt roligt såklart, har inga planer för lördagen, antagligen kommer det bli en fet hangover. Sen på lördagkväll är jag på de igen troligtvis, EXTASEN!


/ Lizette


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0