S T U D E N T

jaha idag har det varit studentfirande för hela slanten :)
Förutom att det var np idag på morgonen, ahah jag gjorde bort mig på den allra lättaste frågan, visste vad jag menade men skrev fel! fasen också.
Premiär med nerkabbat i raggabilen idag, hääärligt men vinden i håret ;) och vilket väder.
När vi kom hem till Anders för att fira honom så stod det en bukett med röda rosor på bordet.. hehe dom var till mig från en hemlig beundrare ;) nej skoja, vet mycket väl vem den här grabben var ;) Så gulligt tycker jag.
Nu är vi hemma hos kusinerna och firar Ola, men han är förståss ute och firar ikväll ;) Timmy, jag tilda och Tom sitter här och ska dricka lite, Svante är på väg också. trevlig kväll :)) Jobba och festa imorgon, ser fram emot kvällen nu, "härlig kväll med ett häftigt gäng"
pussss
tycker lite synd om min stackars bror som sitter inne på akuten. Han knä har pajat igen :(

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0