padddel

jojuste, nu kom jag ju på att jag glömde atts kriva om vår lyckade kanotorientering  :D
Den som inte alls blev så lyckad ;) Jag och svante i en båt... Till en början gick det ju bra och vi satt och trallade och försökte komma på en låt om vår paddling ;) Men det kom snabbt åt sidan när vi skulle klara av att läsa karta och så. Vi var sista båten iväg så vi kom ju lite efter, även om vi drog förbi två kanoter ;)
Men vi hittade iaf 4 av 9 stämplar, och de flesta satt nog på fel plats.
Det värsta var att vi såg hur det spöregnade längre bort och det kom bara närmare och närmare. Vi och två tjejer från frisör låg mitt ute på vattnet och kunde inte ro snabbt in till kanten för det var stort där. Haha men vi satt och skrek och blev dygnsura, det började också hagla! det var fasen itne roligt. Så efter Fyra kontroller paddlade vi tillbaka dygnsura ;)
Rolig dag iaf!
pusss

Kommentarer♥
Postat av: sara

hoppas du får en fin onsdag. :)

2010-05-26 @ 11:03:51
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0