noooo

jahaja, det här var ju en trevlig helg som slutade med maginfluensa i går kväll... Kände mig inte alls pigg på jobbet och ville bara hem och lägga mig. Men nu idag mår jag iaf bättre. Ingen skola åde idag, ganska skönt :) alldeles nyss skulle jag lägga in bilderna från Spanien på facebook (applåd för att jag äntligen skulle ta tag i de). Men så finns dom inte kvar på mitt usb:O alla andra bilder är kvar men fan itne dom från Spanien, tro ni jag fick panik eller? svar ja! Dom är ju borta! Men som tur är så har Tilli dom och förmodligen har Vicke hälften av dom. Puhh. Men dom måste ha försvunnit i fredagskväll någon gång. Kolade ju på dom då på kvällen. aja, inget kul de där.
Hoppas ni haft en bra dag, de har jag :) (för har ju inte vart i skolan)

pusss

Kommentarer♥
Postat av: Sofie C

hahaha juste, jag känner igen det där med 'maginfluensa' efter fester ;)

2010-05-10 @ 23:39:53
URL: http://sofieeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0