mår som jag förtjänar

vilkenkväll!!
var en riktigt bra kväll igår med spanienligan. Något vi kommer att göra om. Detta var ju återträffen sen Gran Canaria, nästa skulle bli en återträff av återträffen(?) I sommar blir det poolparty och grejer ;)
Idag på morgonen vaknade jag av att jag låg skavfötters med Vicke inne i hans rum. hah don't ask? Vaknade redan vid åtta och började leta efter min mobil. Hittar den inte! Kunde vara på många ställen och var orolig att jag tappat den ute inatt. Men som tur var så låg den i mammas bil men hon jobbar hela dagen så ska klara mig utan den hela dagen :(

Hade tänkkt lägga upp Spanienbilderna idag men nu är mitt usb kvar hos Steven, inte bra.
Och juste, vår katt håller på att få kattungar just nu ;) (äckliga)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0