lååånghelg

tjohej vilken bra uppdatering. Skyller på mycket att göra eller inte haft tid. (samma sak)
Fick ju som sagt helg redan i onsdags, riktigt härligt.  Så jag tror jag tar dag för dag här , check down.
Onsdag: Skolan då på dagen som sagt, sen på kvällen drog jag till Sofie A där även Sofie C var, myskväll <3
Torsdag: Jobba på dagen. Fest på kvällen, Bistro var de. Helt okej där inne och go förfest :)
Fredag: Sooooovmorgon! Sen tog Tilda, Sofie och jag våra coola mopeder och körde bort till farmor och farfar. Skulle ha en bakdag med vår söta lilla farmor. Hon bakade och vi käkade typ ;) fyra sorter blev de  (Y) men rolig och mysig dag. På kvällen blev det megahäng hos Fia, ja vad gjorde vi egentligen? tjalalal.
Lördag : Workibörki. Jobb alltså. Sjjuuukt mycket folk var det. Så haft och göra om man säger så. SÅ nu ikväll blir det jätte chill för nu är jag helt slut. Inte precis lång sovmorgon imon heller. Ska kolla lillebror när han spelar match, och imorgon kväll ska vi ha kalas 1. På måndag är det MIN & TILDAS FÖDELSEDAG! Så blir kalas då också ;)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0