@ frida

Kvällen igår var rolig ;)
Fast kollade lite bilder nyss oh jag undrar var fan jag varit? känns som jag missade hela festen? hah.
Go förfest med snygga brudar blev det, Jag, Linnea, Tilda och Kristin körde alla en karatefylla. haha kvällen var iaf rolig ;) inte lika roligt att jag hade en glasbit i foten dock... Blev fint omplåstrad av min fina och bästa Linnea :* så fick pappa operera idag ;) TACK FRIDA OCH GRATTIS GABBI!

jobbdag idag, började vid tolv och det behövdes. Imorgon drar vår reklamvecka igång. Hoppas på att jag kommer i en bra grupp! ;)

Pusssss




Kommentarer♥
Postat av: linneis

vadå så fick pappa opperera??? jag skärde ju upp hela din fot för att du skulle må bra igen:( lyckades jag inte???

2010-05-30 @ 22:17:35
Postat av: frida

lungan lizzannnn :* :)

2010-06-03 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0