Awake my soul

Nu borde jag egentligen vara på kalas hos Sofie. Men den här satans veckan är förjävlig typ. Imorgon ska vi ha inlämning i svenskan som vi haft typ två månader på oss att göra. Vilket tur att jag bara hade gjort inledningen i början på veckan. Har legat i nu i skolan med den. Men får duga som den är nu. Ett godkänt får man iaf hoppas. Ska också göra en recension på vår favoritfilm tills imorgon. Började med den också idag. Det är ju tur man är i tid med allt (y) Imorogn är det också nationella på morgonen i två timmar. Plus att det är matte, suuug!! Men skönt att vi slutar vid tio imorgon ;) eller inte alla men tilda och jag ska på student. (JAG VILL OKCSÅ TA STUDENTEN!) Okej men skolmässigt suger vår fredag! Nu ska jag ut och ta mig en springtur sen ska jag sätta mig här igen och fortsätta på filmgrejen. Inte tid med att springa men känner att jag behöver det så jag får lite mer energi till det här....
byeeeee

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0