wiee

den här roliga bloggen får yttligare ett inlägg...
Jag skriver inte om ngt roligt jag bara skriver för jag tycker det är kul(?) tror jag iaf :) Så ingen bra blogg om man säger så ;)
Men idag har jag jobbat och bakat masssssa negerbollar, igår bakade jag tolv kladdkakor, deni (Y) Men nu ikväll blir det att chilla till tusen, för nu väntar en vecka med olidligt många prov. Antar jag. Men sen blir det lov och det innebär ju Spanien, inget plugg då inte ;) fan vad gutttt!
btw, invigde moppen för i år, kul? nej! jag vill ha bil! och sommar!

Ha en fortsatt bra dag! :)

Bilden tog vi till Anita på morgonen två dagar innan vi skulle åka till Spanien förra året :) hihih


Kommentarer♥
Postat av: Frida

ni är verkligen snyggast! :*

2010-03-30 @ 20:25:47
URL: http://faac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0