home school?

jaha då var det fredag igen :) Den här fredagen tycker jag mindre om än alla andra fredagar :) Kvällen kommer bli tillgängnad vid läxor. Har fått en del att göra som vi missa nästa vecka. Vill ha med så lite som möjligt till Sälen så ska väl göra så mycket som möjligt ikväll hoppas jag. Men lite grejer får nog hänga med norr ut. Har ett prov som vi förmodligen ska göra fredag nästa vecka...  Men en lugn vecka har det varit iaf :) Nu chillar jag och Tilda till en film innan vi ska sätta igång med plugget. Gillar film mer än plugg... 
Lär komma ett inlägg imorgon men jag önskar er alla en trevlig kväll och en trevlig helg redan idag! :)


en mycket söt Tilda :* he he

Kommentarer♥
Postat av: Amanda

Fiiiin bild :D imorgon kör vi!!!

2010-03-19 @ 19:47:11
URL: http://amandaelsiejulia.blogg.se/
Postat av: lizetteeee

haha jag tycker om att tilda bränt sig lite i ansiktet, men bara lite ;) Ja imrogon drar en galen vecka igång! Mycket åk och mycket alkohol :D

2010-03-19 @ 20:12:23
URL: http://lizettenilssonbyman.blogg.se/
Postat av: millan

awww, vad söt man kan va. Denna veckan hoppas jag på lite bränna efter skidglasögonen ;D

2010-03-19 @ 21:09:01
Postat av: matilda

Ja fruktansvärt fin bild är det, kan inte säga något annat. Hoppas dock på en lite finare bränna denna veckan :P hehehhe

2010-03-20 @ 08:38:11
URL: http://matildanilssonb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0